czwartek, 19 czerwca 2014

Violetta 3 rozdział 28 Nowa znajomość ^_^

Nasz występ zakończył się ogromnymi oklaskami i brawami,trwały one z dobre 5 minut.Ja z Leonem mieliśmy swoich fanów wszyscy zobaczyli nas razem na żywo śpiewających na scenie to było niesamowite uczucie mieć go przy sobie podczas śpiewania po piosence od razu go przytuliłam czułam tą magiczna chwilę nie raz,ale musieliśmy już zejsć.Koncert dobiegł końca zeszliśmy ze sceny

Violetta-Leon to było niesamowite ! Ty tak super to zaśpiewałaś,że nie mogłam przestać Cię słuchać chciałam oddać się twojemu głosowi ale ja też musiałam śpiewać,kocham Cię <3
Leon-Ja Ciebie też Violetto <3 To podobał Ci się nasz współny występ ? :)
Violetta-Tak był niezły ! <3 
Ludmiła-Muszę wam przyznać byliście extra ! :D Wszyscy wam klaskali,że szok mogę wam teraz jedynie pogratulować no to po występie ^_^
Violetta-Dla mnie to były kilka najlepszych minut na świecie <3 Każdego dnia będę chciała wrócić i powtórzyć ten moment,w którym śpiewaliśmy razem ^_^ <3
Leon-A ja nie ... Żartuję ^_^ Będę tęsknił i wiem,że na pewno nie raz jeszcze powtózymy go 100 razy lepiej niż teraz <3
Violetta-Dobrze Leon bo już mnie przestraszyłeś :D To ja idę do domu muszę się przebrać i porozmawiać z tatą to idę pa kochanie <3 Cześć Lu :)
Leon-Pa do jutra <3
Ludmiła-Cześć Violu ^_^


Violetta-Tato już jestem :)
German-Violu wystąpiłaś niesamowicie,śpiewałaś tak samo jak twoja mama na swoich występach macie te same uśmiechy :)
Violetta-Tak ? :D <3 To super tato bardzo Cię kocham <333 I chce Ci powiedzieć,że czułam się na scenie tak bardzo niezwykle <3 Tak jak nigdy dotąd to nie był pierwszy raz ale z każdym razem jak wchodzę na scenę czuję się inaczej muzyka zmienia wszystko ^_^
German-Bo to muzyka kieruję twoim chumorem,nastrojem ona jest wszystkim twoja mama powtarzała mi zawsze,że oddałaby wszystko żeby powstała najpiękniejsza melodia świata i każde jej melodia była tą najlepszą :) 
Violetta-Szkoda tylko,że ja nie mogłam tego teraz od niej usłyszeć :/ Właśnie teraz jej najbardziejm potrzebuję ! Ale nie chce teraz się tym martwić i idę do siebie :) Kocham Cię :D <3
German-Przyjdź za nie długo mamy kolacje ^_^
Violetta-Okej tato,okej :D


Dzisiejszy dzień uważam za najpiękniejszy ze wszystkich,koncert okazał się wielką popularnością w mieście,przyjechali ludzie z innych krajów,miast było ich tak mnóstwo że nie mogłam przestać patrzeć jak klaskali dla mnie i Leona czułam się jak po czymś bardzo dobrym coś co dawało mi radość i to była muzyka i miłość <3 Myślę też o Diego był dobrym chłopakiem i chciałabym dla niego dobrze myślę o daniu mu szansy na przyjaźń brakuje mi kogoś takiego jak Diego porozmawiam z nim nie długo.Kocham Cię mamo kocham wszystko co mam i dziękuje <3 Za Francescę,Camilę,Maxiego,Alexa a najbardziej za Leona <3 Dobrze,że jest taki chłopak jak on chciałabym się wtulić teraz w jego ramiona i wykzyczeć,że go kocham najbardziej w świecie <3 No nic pójdę spać czuje się zmęczona i chciałabym już zasnać,żeby jutro znów spotkać się ze wszystkimi ^_^ 


Wstałam wcześnie ubrałam się była gdzieś 9 rano miałam zajęcie na 10 więc postanowiłam,że przejdę się po mieście była super pogoda a chciałam coś porobić i się rozerwać przed zajęciami,spacerowałam sobie z słuchawkami ^_^ Cały czas myślałm o mojej piosence i Leona była taka niesamowita i uczuciowa.Zgrałam ją sobie na Mp4 i słuchałam w słuchawkach ^_^ Nasze głosy razem się łączyły,tworzyły muzykę uwielbiam ten kawałek mogłabym go słuchać i śpiewać całymi godzinami :D Chciałam już zobaczyć Leona i jego oczy i,żeby znów zaczął śpiewać dla mnie naszą piosenę,naszą melodię wszystkie uczucia skryte w nim pragnienia wyraził podczas śpiewania ^_^ Wiał lekki wiatr czułam się tak dobrze w rytmie melodi zaczęłam sobie śpiewać swoją zwrotkę w piosence,którą napisałam człam,że unnosiłam się coraz wyżej i wyżej aż ktoś zaczął położył dłoń na moim ramieniu

Dalia-Cześć ^_^
Violetta-Hej :) A kim jesteś ?
Dalia-Mam na imię Dalia dla przyjaciół Dali znam Cię z Y-UMIXA masz spoko piosenki.
Violetta-A dziękuje ^_^ Wczoraj mieliśmy ze Studiem koncert w parku i piosenki są też już na stronie Y-UMIX :)
Dalia-Ja od dziś należę do Studia ^_^
Violetta-Do Studia ? On beat Studia tak ? 
Dalia-Num,przyjechałam wczoraj z lotniska mieszkałam w New Yorku i wcześniej rozmawiałam przez telefon z dyrektorkiem Antonio i jestem nową uczennicą kochana :D
Violetta-To świetnie,fajnie że pojawi się ktoś nowy witamy Cię w naszym Studiu Dalia :) A na którą masz zajęcia ? 
Dalia-Na 10 ^_^
Violetta-To tak jak ja :D Chyba będziemy należeć do tej samej klasy :)
Dalia-To fajnie,że będę mieć nową koleżankę wiesz nie znam za bardzo Studia i chciałam,żebyś mnie dziś po nim oprowadziła i tak dalej :D
Violetta-Dalia bez problemu mogłabym Cię po nim oprowadzić znam go bardzo dobrze jest dla mnie jak drugi dom każdy kąt jest wyjątkowy możemy pójść razem dziś chodź pójdziemy teraz przed zajęciami,żebyś znała już Studio ^_^




4 komentarze:

  1. Extra <3 Czekam na kolejneeee!!!

    Zapraszam do mnie - violettaismylife.blogspot.com

    :*******

    OdpowiedzUsuń
  2. hej to mój blog --> vilu4everpl.blogspot.pl może chcesz coś pisać , jakies ciekawe wpisy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzisz jeszcze na tego bloga?
    Jesteś chłopakiem???
    Suuuper <3
    Masz fajnego bloga, dlaczego już go nie prowadzisz?
    Ja jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi się to podoba.
    Mam nadzieję, że przeczytasz ten kmentarz ;)
    Pozdrawiam, Believe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej !!! Wiesz dlaczego go opuściłem ? Nikt mi nie komentował :(( I wogóle postanowiłem,że opuszczę bloga a jak odeszłem tyle komentrarzy weszło :OOO Mi wyświetleń że padłem jak tylko zobaczyłem *o* Może jeszcze kiedyś wrócę do tego bloga :)

      Usuń