poniedziałek, 27 października 2014

Zapowiedź nowych przygód,nowej historii,nowy wygląd,odnowione życie bloga !



Legenda głosi,że ktoś kiedyś prowadził tego bloga....Tam tam tam taaaam ! A otóż to ja go prowadziłem !!!! Tak tego się nie spodziewaliście lecz powracam na tym blogu ! Jak zauważyliście pojawił się nowy wygląd bloga no i wymyśliłem,że stworzę nową historię...Tej już naprawdę nie pamiętam lecz pisałem ją z wielkim entuzjazjem ponieważ był to mój pierwszy blog z opowiadaniami i mało się znałem jeszcze.Więc ten blog mnie uczył świata bloggerskiego jest naprawdę bardzo ważny dla mnie.Zauważyłem,że w czasie mojej naprawdę długiej nieobecności mój blog nabił naprawdę sporo wyświetleń :O  Strasznie się z tego powodu cieszę <3 Jestem ciekawy czy znajdą się tu jeszcze jacyś czytelnicy :') Chciałbym żebyście byli ze mną w nowej historii ! Tak zaplanowałem już nową fabułą oczywiście będzie to historia Leonetty a jakże inaczej .. :D Będą to wydarzenia 2 lata po wydarzeniach z 2 sezonu..Czyli Violka będzie miałą 19 lat więc będzie młodą gwiazdą zobaczycie co dla was przygotowałem i możecie się szykować na 1 rozdział ! 

2 komentarze: