niedziela, 15 czerwca 2014




Hej kochani ! Specjalnie dla was postanowiłem zrobić małe szaleństwo ! Na tym blogu będziecie mogli wziąść udział w fioletowym Quzie Violetta 3 Historia Powraca !  Quiz będzie na fajnej strone Quizme,to darmowa stronka z moim Quizem.Postanowiłem trochę urozmaicić i wprowadzić trochę zabawy.Mam nadzieję,że pomysł wam się podoba i będziecie wchodzili w mój Quiz i go rozwiązywali.A więc jakie pytania ? Pytania oczywiście związane z moją historią Violetty 3,będą tam pytania związane z moją historią i jeśli czytacie bloga od początku to poradzicie sobie bez problemu ^_^  Jeśli podoba wam się ten pomysł to serdecznie zapraszam ! Quiz nie długo pojawi się w zakładce po prawej stronie bloga.


Quiz już jest dostępny ! Po prawo w tabelce ! Zapraszam ! ^_^

1 komentarz: