sobota, 7 czerwca 2014

Violetta 3 rozdział 27 Na tą chwilę czekałam od dwóch dni ♥

W końcu ten dzień nastąpił <3 Dziś wielki koncert na,który czekałam z Leonem <3 Dziś nasz występ będzie niesamowicie czuję to <3 Nie mogłam się doczekać tego momentu kiedy wejdę na scenę i zobaczę na niej czekającego na mnie Leona patrzącego w moje oczy śpiewającego naszą piosenką a ja to samo z nim <3 
Olga-Violuu pozwól na chwilę !!!

Violetta-Już jestem i ? :D
Olga-Usiądź :D
Violetta-Olga co ty znów kombinujesz ? 
Olga-Masz niespodziankę :D ^_^
Leon-Dzień dobry kochanie <3
Violetta-Leon jest tą niespodzianką ? :D <3
Olga-To ja was już zostawiam samych ^_^
Leon-Violu jesteś gotowa ? :) <3
Violetta-Jeśli chodzi Ci o występ to można powiedzieć,że tak ale ogarnia mnie malutka trema.
Leon-To musimy się jej pozbyć <3
Violetta-Okej masz zwrotkę ? 
Leon-Mam już skończoną ^_^ Pójdziemy do Studia musimy znaleźć Ludmiłę i pójdziemy ze wszystkimi ze Studio na ten występ całe Studio i ludzie z miasta się tam będą zbierać ^_^ A twój tata idzie ?
Violetta-Tak :D Będzie w pierwszym rzędzie dla mnie ^_^
Leon-To dobrze :) To idziemy ? <3
Violetta-Tak Leon <3 Chodźmy :D <3

Francesca-O cześć wam :D Matko nie wiecie co zobaczyłam.Byłam tam gdzie będzie wystep byłam na tym rynku ale o mało co mnie nie rozdeptali :O Ludzie jest po tąd ! A macie piosenkę ? ^_^
Violetta-Mamy :) Będzie dobrze Francesca nie ma co panikować zaśpiewamy damy z siebie to co nas w środku więzi do uwolnienia magicznego ducha śpiewu ^_^ To chodźmy szybko do Studia bo nie ma czasu :D
Francesca-Dobry pomysł spadajmy z stąd :)

Antonio-Witajcie uczniowie.Dziś nasze Studio On Beat wydaje swój pierwszy koncert ! Wystep otwieramy nazwą "Studio On Beat dla miasta".Musicie dać z siebie wszystko ponieważ całe miasto będzie słuchać waszych talentów.Wypadniecie profesjonalnie ! Jesteście zawodowcami :D Nie raz już wystąpiliście i było genialnie ! Jestem z was tak bardzo dumny i chce,żebyście razem się cieszyli że tam będziecie :) Daje głos jeszcze Pablo i będziemy mogli pójść...Na...Wielkie Show ! :D
Pablo-Witajcie :) Okej przedstawiam wam jeszcze raz w streszczeniu przebieg występu.Violetta ze swoją piosenką o marzeniach zacznie występ po piosence wchodzi Violetta,Ludmiła i Leon ze swoją piosenką :) Potem wystąpi Diego z Andresem i Brodeyem. A na wielki finał duet Leona i Violetty :)
Violetta-Jesteśmy gotowi Pablo ! :) Wiele sił i serca włożyliśmy w te piosenki i obiecujemy,że wypadniemy najlepiej jak potrafimy :D No więc na co jeszcze czekamy ? Biegnijmy na rynek ! :D

Wszyscy ogromniastymi krzykami i brawami,biegli w stronę drzwi Studia i biegli w kierunek rynku w którym mieliśmy dać swój wystep.Byłam pod wielkim wrażeniem i czułam,że będzie to moja chwila <3 Chwila w której zaśpiewam sama z Leonem <3 Czekałam na ten moment od 2 dni :) A teraz to nie długo nastąpi <3 

Francesca-No to jesteśmy matko jaki tłum...
Violetta-Kochani tutaj jest z tysiące ludzi...
Antonio-Witajcie :) No ludzi naprzychodziło :) Zebrali się także ludzie z innych miast i państw no to za chwilę występ Violetty z jej piosenką szykujcie się kochani ja idę do gości mamy tu kilka ważnych gości na tym spotkaniu :) To szykujcie się trzymam kciuki ! :D
Violetta-Słyszeliście ? Mamy dać z siebie wszystko ! Wystąpimy tam i zero stresu tylko muzyka ^_^ 
Francesca-No to Violu ruszaj szybko teraz ty :D
Violetta-Teraz ja heh o ja nie wiem boję się tak jakoś :/ 
Leon-Violu niczym się nie stresuj to jeden z twoich ważniejszych momentów w życiu,kiedy wychodzisz na scenę i słyszysz głośne bicie twego serca i zawsze zaciskasz kciuki i mówisz szeptem do twojej mamy,że ją kochasz i że chcesz żeby była tutaj z tobą na scenie <3 I pomyśl dzisiaj,że twoja mama jest obok twego taty,dobrze kochanie ? <3
Violetta-Ty Leon zawsze potrafisz mnie uspokoić <3Ale przed tą piosenką chciałabym zaśpiewać jeszcze jeden kawałek,który jest dla mnie ważny <3 
Leon-Jaki to Violu ? 
Violetta-Za momencik wracam muszę się zapytać Pablo czy mogę zaśpiewać :D 
Leon-Dobrze <3

Violetta-Pablo,Pablo chciałabym przed tą piosenką o marzeniach zaśpiewać jeszcze jeden utwór,który ma do mnie dużą wartość <3 :)
Pablo-Dobrze możemy tak zrobić wejdź na scenę i włącz piosenkę,którą chcesz zaśpiewać :) 
Violetta-Dziękuje Pablo jesteś kochany <3 :D

Leon-Już załatwiłaś ? :) <3
Violetta-Tak :) <3 To ja idę pa kochani trzymajcie za mnie kciuki <3 :D

Leon-To ta piosenka <3 Ona mi przypomina Ciebie i to jaka byłaś niepewna czy dać ją do Y-Umixu ale po rozmowie zaśpiewałaś ją dla Pablo i przypomina mi scenę,na której się pocałowaliśmy w dniu w którym nakręciłaś swój teledysk ^_^ <3
Violetta-Musiałam ją zaśpiewać Leon <3 Ona jest dla Ciebie :) <3 Dobrze ja idę teraz na kolejny wytęp trzymaj za mnie mocno kciuki Leon :) <3 
Leon-Dobrze idź już <3 Ludzie jeszcze klaszczą po tym występie <3
Violetta-Dziękuje kochany <3
 

 

Violetta-Kochani już jestem ! :D Czułam się fantastycznie <3 Te powietrze ta siła.Było tak dobrze spojrzałam się jak śpiewałam na tatę uśmiechał się do mnie i pokazał dwa lewe kciuki czułam,że obok niego siedzi teraz mam i całuje go w puliczek i pokazuje też do mnie kciuki :) <3
Leon-A mówiłem,że będzie dobrze ? <3 Dobrze,to zaraz my wchodzimy na scenę ^_^
Ludmiła-Już się nie mogę doczekać zaśpiewania tej doskonałej piosenki ^^ <3
Violetta-Najlepsze jest to jak wchodzi się na scenę wszyscy się na Ciebie patrzą wielkim uśmiechem i witają oklaskami ^_^  :) <3
Leon-Dobrze to my już wchodzimy na scenę z Ludmiłą,Violu idziesz ? 
Violetta-Za momencik tylko się napiję :) I już do was pójdę :D To zaraz się widzimy Kocham was <3 

Alex-Hej super zaśpiewałaś piosenkę tą,którą razem przećwiczyliśmy u Ciebie w domu wypadłaś fantastycznie ^_^
Violetta-Dzięki Alex :) Zaraz wracam idę się jeszcze przebrać i wracam ^_^
Alex-Okej Violu ^_^

Violetta-No jetem,ale ja już muszę iść teraz mam piosenkę z Leonem i Ludmiłą czekają na mnie są przy scenie więc ja idę pa :D Trzymaj kciuki ! :D ^_^
Alex-Będę trzymał :D Pa super wypadniesz na razie :)

Violetta-No dobrze,wchodzimy :) 
Leon-Chodźmy :)
Złapaliśmy się wszyscy za dłonie i razem weszliśmy na scenę <3 Występu oczekiwało z milion ludzi a ja zamknęłam oczy i otworzyłam kolejny występ <3

 

Ludmiła-Byliśmy nie sa mo wi ci !!! Ajajaj :D
Violetta-Hahaha :D Muszę przyznać lubiłam fragment z czapkami haha były super ^_^ Leon miałeś super pomysł na nie :D Kochanie <3
Leon-Violetta pójdziesz ze mną na chwilkę się przejść ? <3
Violetta-Jasne Leon <3 Wszędzie mogłabym pójść <3 

Violetta-Leon boję się,że może się coś stać i stanie się coś i zepsuje tą więź pomiędzy nami
Leon-Kochanie musisz przestać się bać <3 Więź,która jest pomiędzy nami nie da jej się zniszczyć.My sami tego nie potrafimy i nikt inny tego umieć nie będzie umiał.Musisz w to uwierzyć,że w tej miłości będzie tylko lepiej <3 Znalazła ona swoją drogę do wiecznego szczęścia i będziemy nią podążać przez wszystko tak Violetto?
Violetta-Kocham Cię <3
Leon-Ja też <3 Chodźmy już zaraz mamy występ,pewnie już na nas czekają :) Chodź <3 

Maxi-Nasze gołąbeczki wróciły ^_^ hehe :D Ałłł... :D
Francesca-Przymknij się ! :D 
Maxi-Czemu dostałem w brzuch akurat ? :D
Francesca-Bo sobie zasłużyłeś heh :D Violu,Leon teraz wchodzicie na scenę szybko teraz wy wchodzicie czekają na was teraz wasz moment ^_^  <3
Leon-Kochanie ? <3
Violetta-Leon na tą chwilę czekałam od dwóch dni zapisałam to sobie w pamiętniku i ten moment przyszedł musimy go teraz spełnić <3
Leon-To chodźmy ;) <3
Violetta-Chodźmy :D <3

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz