czwartek, 5 czerwca 2014

Violetta 3 rozdział 26 Po prostu zatrzymaj się na chwilę i uśmiechnij ♥

Alex-Violu to było piękne,na prawdę cudowny to będzie kawałek.Musisz go skończyć i całość to będzie jedna piękna piosenka,którą cały świat pokocha zobaczysz :)
Violetta-Nie było tak źle nawet nie jest gra na gitarze taka trudna jak myślałam :) Alex dziękuje.Bez Ciebie bym nie umiała nie spróbowałabym no nie wiem dziękuje na prawdę :D 
Alex-A co to za ładny uśmiech ? :)
Violetta-A taki ze szczęścia :D 
Alex-To ja idę do Studia zaraz mam te zajęcia chce poznać tą Annę.
Violetta-Alex coś się stało ? Bo tak nagle posmutniałeś ?
Alex-Nie nic,nie martw się mną naprawdę :)
Violetta-Alex powiedz mi,możesz mi mówić może Ci pomogę :)
Alex-Nic się nie stało i się nie zmieni tylko pamiętam jak uczyłem moją przyjaciółkę z Francji grać na gitarze i brakuje mi jej tak nagle bardzo mnie zabolało i brakuje mi też jej.
Violetta-Nie martw się,wiem jak masz ja miałam kiedyś tak ciągle nawet nie zdążyłam się zaprzyjaźnić przez mojego tatę ale to już się zmieniło znalazłam moje miejsce i powołanie i to wszystko znajduje się w Buenos Aires to wspaniałe miejsce tutaj wszystko się zmienia zobaczysz będzie dobrze dla Ciebie to dopiero początek tego nowego życia :) Chciałbyś,żeby ona tutaj była tak ?
Alex-No tak to taka dobra przyjaciółka moja bratnia dusza :D Heh ale odkąd przyjechałem tutaj do Buenos Aires zmieniło się znaczy tutaj wszystko jest takie inne,fajne i lubię Ciebie :) Mam Ciebie Viola lubię z tobą spędzać czas :) No to ja lecę do Studia pa Violu miłego dnia ^_^
Violetta-Dziękuje :) Musisz się we wakacje do niej wybrać pojedziesz do Francji ja też tam pojadę do mojej cioci Angie :) Też mi jej bardzo brakuje to była ważna osoba ona zmieniła moje życie i pokazała drogę ku marzeniom :) Pa Alex ^_^

Alex jest fajnym chłopakiem.Wiem doskonale co teraz odczuwa.Brakuje mu bliskiej osoby jego przyjaciółki pewnie była dla niego bardzo ważna,że tak nagle bardzo posmutniał,ale chce by było mu dobrze jeszcze znajdzie swoje miejsce tutaj w Buenos Aires.Postanowiłam,że pójdę już do Studnia byłam w dobrym humorze i tęskniłam bardzo za Leone chciałam się z nim już spotkać <3 Otworzyłam szybko drzwi i wybiegłam szybko i wpadłam prosto na Leona <3
Leon-Violu wporządku ?

Violetta-Leon <3 Nic się nie stało po protu bardzo tęskniłam i wybiegłam szybko i chciałam pobiec do Studnia by Cię zobaczyć <3
Leon-Dobrze uspokój się już <3 Już jestem to chodź pójdziemy razem do Studia,muszę Cię zaspokoić Violu <3 A jak z piosenką ? 
Violetta-No okej mam już refren nawet :) Słowa pierwszej zwrotki też brakuje tyko drugiej i będę ją już dziś miała :) 
Leon-Jeśli chodzi o naszą to mam już słowa drugiej zwrotki <3
Violetta-Poważnie ? :D <3 Jesteś niesamowity <3
Leon-Tak poważnie :) Musiałbym Ci dziś w Studiu zaśpiewać i byś mi powiedziała co o niej myślisz :)
Violetta-Nie muszę niczego oceniać bo wszystko co robisz jest piękna nie rozumiesz ? <3
Leon-Rozumiem Violetto uśmiechasz się to dobrze wróży ^_^ Jutro koncert nie stresujesz się ? :)
Violetta-Nie :) No może troszeczkę tak trochę to trochę stresujące,że może coś nie wypalić ale będzie dobrze zawsze sobie to powtarzam :)
Leon-Nie musisz sobie tego mówić bo ja Ci to mówię ,będzie dobrze Violetta super zaśpiewasz jak za każdym razem kiedy zaczynasz śpiewać to kończysz niesamowitym występem <3
Violetta-Dziękuje kochanie <3 Troszczysz się o mnie :) ^_^ Chodźmy do Studia ja poczekam za zajęciami może ktoś przyjdzie wcześniej ^_^
Leon-Dobrze to ja idę na zajęcia do zobaczenia do potem <3 
Violetta-Pa Leon ^_^ <3

Ludmiła-Hej Violu ^_^ 
Violetta-O cześć Ludmi ^_^ Co tak prędko przyszłaś ?
Ludmiła-Nie ma jeszcze Pabla i nie mam zajęć teraz więc godzinę muszę poczekać może się gdzieś przejdziemy ? Bo super pogoda ^_^
Violetta-Dobrze szczerze to nie wiedziałam co robić i pomyślałam,że ktoś będzie a tu niespodzianka i jesteś ^_^
Ludmiła-Jutro ten koncert trzeba wysilić się i pokazać wszystko na co nas stać :D Musimy super wyjść ^_^ Mam słowa ! :D Słuchaj to będzie 1 zwrotka tym zaczniemy piosenkę ^_^

  Wydaje się, że wszyscy mają cenę.
  Zastanawiam się jak oni śpią w nocy.
  Jeśli sprzedaż jest na pierwszym miejscu,
  A prawda na drugim.

Ludmiła-To jeszcze nie koniec pierwszej zwrotki ale nie wiem co dalej :/
Violetta-A ja mam pomysł ^_^

Po prostu zatrzymaj się na chwilę
I uśmiechnij. :)

Ludmiła-No to mamy to Violu ! :D
Violetta-Jest super :) Chcę teraz zobaczyć Leona nie ma go teraz go nie ma chce go nigdy nie czułam czegoś takiego wcześniej nie zdawałam sobie sprawę co na prawdę czuję pamiętam jak Diego mi namieszał w głowie ale nie potrafię mu tego wybaczyć ale zdaję sobie sprawę,że zasługuje na wybaczenie,na tą drugą szansę nie wiem tego do końca ale chciałabym z nim porozmawiać był dobrym chłopakiem,opiekował się mną :) Ale ty znałaś go najlepiej :)
Ludmiła-Nawet mi o tym nie mów wpakowałam się w coś bo byłam głupia po prostu się nie znałam.Ale nie chce o tym rozmawiać chce przeszłość zostawić za mną.Zaczęłam nowe życie planuję tyle z Federico jesteśmy tacy sami <3 
Violetta-Super,że tak się to wszystko ułożyło :) Chyba porozmawiam z Diego i z nim pogadam :) Ale nie wiem czy dać mu szansę na tą znajomość,jak myślisz ?
Ludmiła-Jeśli naprawdę na nią zasłużył to mu daj,ale tylko ty Violu wiesz najlepiej czy mu dać czy nie ;) :)
Violetta-Dobrze porozmawiam z nim jutro po występie^_^
Ludmiła-To dobrze ^_^ A jak z Leonem widać,że szczęśliwa <3
Violetta-I to bardzo świetnie <3 Jest nam tak razem dobrze wiem już,że zawsze go potrzebowałam,mając innych ludzi przy sobie on sprawiał,że czuję się najlepiej :) <3
Ludmiła-Potrzebowałaś prób i czasu,żeby to zrozumieć jak widać :) Ja w końcu wiem dla kogo życie i jaka jestem naprawdę tylko wcześniej nie dostrzegałam samej siebie dopóki ktoś mi tego nie wytłumaczył :)
Violetta-A to Federico :) Federico zmienił twoje życie ale nie zmienił Ciebie.Ty sama się zmieniłaś :) Po prostu potrzebowałaś czasu i tej osoby,która powie Ci,że Cię kocha i będzie Cię kochać za wszystko <3 
Ludmiła-Dziękuje,że jesteś że zawsze się starałaś świecić energią kocham Cię Violu <3 Odwróć się ... <3
Violetta-Leon.. <3 ?
Leon-Kocham Cię Violetto <3 
Violetta-Leon.. :) <3 Ja też Cię kocham <3 Jak się czujeeeejsz ? <33
Leon-Dobrze <3 Okej dziewczyny jak jesteśmy tutaj we trójkę to chce porozmawiać o piosence ^_^
Violetta-Z ludmiłą napisaliśmy pierwszą zwrotkę i mamy też drugą potrebujemy tylko twojej zwrotki ^_^
Leon-No mam tam coś ale nie dokończone ale skoro mamy dwie zwrotki i refren to mamy ten kawałek tylko dopiszę swój moment i będziemy mieć to,no to piona ! :D
Ludmiła-hahaha :D Widzę Francescę i Camilę chodźmy do nich ^_^
Camila-Co tu się dzieję ? :D ^^
Violetta-Rozmawiamy tylko o naszej piosence <3 :D
Francesce-No to fajnie ^_^  My właśnie wracamy z zajęć i macie tą piosenkę ? :D O czym jest ? ^_^
Ludmiła-O zabawie :)
Leon i Violetta-I miłości <3 
Camila-Nie chce się wtrącać w te napięcie ^_^ Ale chce przypomnieć,że zaczynają się zajęcia chodźmy :D 
Violetta-Nie,Leon zaczekaj <3
Francesca-To my idźiemy do Studia nie wiem co z wami haha <3 ^_^ Powiemy,że nie będzie was no to pa Violu ,cześć Leon :D

Leon-Tak kochanie ? <3
Violetta-Chciałabym z tobą gdzieś iść <3 Ogólnie chciałabym gdzieś wyjechać na jakiś wyjazd tylko my we dwoje.. <3 Co ty na to ? ^_^ <3
Leon-Chętnie <3 Wiesz co chodźmy już na zajęcia ;) Bo wszyscy na nas czekają a jutro koncert musimy się przygotować na ten ważny dzień :) 
Violetta-Dobrze Leon <3 Chodźmy :D <3

Po dniu w Studiu On Beat nastał wieczór... Leon odprowadził Violettę do domu gdzie Viola szybko poszła spać na jutrzejszy dzień,w nim będzie wielki koncert <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz