piątek, 30 maja 2014

Violetta 3 rozdział 25 A wszystko zależy od Ciebie ♥

Leon-Nie wierzę,że przyszliśmy do tego samego miejsca i razem napisaliśmy słowa do naszej piosenki <3
Violetta-Sprawiamy,że rzeczy nie możliwe są możliwe i magiczne <3 Nie zauważyłeś tego Leon ? <3
Leon-Myślę,że wiedzieliśmy to od samego początku tylko popełnialiśmy błędy <3
Violetta-Popatrz na mnie i powiedz co widzisz ^_^ <3
Leon-Piękną,uśmiechniętą dziewczynę którą kocham <3
Violetta-Ta dziewczyna chce iść do domu odprowadzisz ją ? <3
Leon-No jasne <3
Violetta-Wiesz Leon,kocham Cię <3
Leon-Kochasz ? <3
Violetta-Kocham Leon.. :D <3
Leon-Przyjść jutro po Ciebie ? :) <3
Violetta-Nie trzeba Leon sama pójdę bo jeszcze po drodze wstąpie do sklepu więc nie musisz jutro Leon <3 
Leon-Dobrze kochanie <3
Violetta-To pa Leon <3
Leon-Do jutra pa :) <3

Leo-Nie,Violetta zaczekaj... <3

Leon szybko się odwrócił i złapał mnie za dłoń,popatrzył mi w oczy wyraźnie czułam,że nie chce rozstawać się dziś ze mną <3
Violetta-Tak Leon ? <3
Leon-Kocham Cię <3
Violetta-Ja też Cię kocham <3 Leon zaskakujesz mnie <3 Dobrze zostałabym ale idę do domu jest już wieczór a ja chce jeszcze popracować nad moją własną,solową piosenką ^_^ <3
Leon-Dobrze rozumiem musisz ją napisać bo mało czasu 2 dni do koncertu więc Dobranoc kochanie <3 Miłego wieczoru i napiszesz kolejną,świetną piosenkę ^_^ <3
Violetta-Dobrze pa nie tęsknij Leon <3 
Leon-Dobrze do zobaczenia jutro <3

Violetta-Już jestem :) ^_^
German-I jak minął Ci dzień ? :)
Violetta-Wiesz tato było spoko napisałam trochę piosenki z Ludmiłą i nawet kawałek piosenki mojej z Leonem <3 :)
German-To dobrze Violu pewnie jesteś zmęczona ale zawsze masz na wszystko energię tak jak twoja mama zawsze po ciężkim dniu z koncertów wracała i nadal miała milion procent energi była tak samo wspaniała jak ty <3
Violetta-Super,że odziedziczyłam cechy po mojej mamie chciałabym jej teraz to wszystko powiedzieć jej patrząc w oczy i przytulić ją i powiedzieć jej,że ją kocham i jest najlepszą mamą na świecie <3 :(
German-I gdzie się podział uśmiech Violetto ? No dalej pokaż uśmieszek do tatuśka ^_^ 
Violetta-Haha tatoooo :D Miałam jeszcze napisać moją solową piosenkę ale nie chce mi się już jednak jestem zmęczona :D Pójdę do swego pokoju to Dobranoc <3 :)

Pamiętniku chciałam Ci powiedzieć,że nie mogło mnie w życiu czekać nic lepszego niż to co mam.Mam najlepszych przyjaciół,przyjaciółkę,tatę który wreszcie mnie zrozumiał że nie jestem już dzieckiem i chłopaka,moją prawdziwą miłość jest nią Leon ♥ Zaczynam lubić tego Alexa a najmagiczniejze jest to,że spotkałam go we Francji ! A potem Buenos Aires jest fajnym kolegą można mu odpowiedzieć wiele rzeczy a on wysłucha :) Napisałam dziś fragment piosenki mojej Ludmiły i Leona,jutro zajmiemy się dalszymi zwrotkami,Ludmiła stworzyła fajną melodię do mojej zwrotki,którą zaśpiewałam,a najpiękniejsze w tym dniu jest to,że śpiewałam do Leona <3 Spotkaliśmy się razem w naszym ulubionym miejscu nad pięknym morzem,wśród spadających kwiatów drzew <3 Razem coś stworzyliśmy w tym czasie czyli idzie nam świetnie kocham Leona ! 

Nastał kolejny dzień.Dzień zaczynał się od pięknego wschodu słońca,które rozświetliło wszystkie domy w Buenos Aires ^_^
Olga-Kochanie pobudka ! :D Spójrz jakie piękne słońce ^_^ Co byś chciała dobrego na śniadanie ? ^_^
Violetta-Mmm może tosty z masłem orzechowym i do tego szklanka ciepłego mleka :) :D 
Olga-Dobrze już lecę okej ubierz się złotko to za chwilę przyjdź na śniadanie ^_^
Violetta-Dobrze Oleńko :) papa :)

Violetta-Dobrze już jestem Oleńka są tosty ? Bo umieram z głodu mam taki apetyt :D
Olga-Już kochanie podaję są cieplutkie i gotowe ,proszęęęeę ^_^

Trrrr..
Violetta-Olga otworzysz ?
Olga-Tak,tak ciekawe kto to może być ^_^

Alex-Dzień dobry :) Jest może Violetta ?
Olga-Dzień dobry :D Jaki masz ładny francuski akcent ^_^ No wejdź je śniadanie :) 

Alex-Cześć Violu :)
Violetta-Alex.. :D Hej co za niespodzianka :)
Alex-Wybacz,że tak bez uprzedzenia,rozmawiałem z Maxim i powiedział mi gdzie mieszkasz i chciałem Cię zobaczyć :)
Violetta-Heh :) No dobrze może chciałbyś zjeść z nami śniadanie ? Ja dopiero zaczęłam a jestem taka głodna,że mogę zjeść wszytko więc lepiej już siadaj :)
Alex-No dzięki :D Heh :D  
Violetta-I jak śniadanie ? :)
Alex-Jest świetne ta pani kuchcikowa świetnie gotuje ^_^
Violetta-Heh :) Olga,to jest Olga :D
Alex-Dobrze już będę wiedział :D
Violetta-Okej ja już jestem pełna,odcofuje to co powiedziała że zjem wszystko :D
Alex-haha :D Chodź pójdziemy do Studia już dziś mam pierwszy raz zajęcia z Anną :) Jest groźna ? :D
Violetta-haha :D Nie,jest całkiem fajna zastępuje moją ciocię Angie,która wyjechała do Francji.
Alex-Pewnie musi Ci być ciężko z tym :/
Violetta-Tak :) Ale wyjechała już rok temu i się pogodziłam z tym ale nadal czują ją przy sobie tą magiczną,nierozłączną więź ^_^ <3
Alex-Dobrze,że już Ci lepiej nie chciałbym stracić kogoś bliskiego i za tą osobą tęsknić każdego dnia ale na pewno Violetta wróci marzenia się spełniają a przeznaczenia są możliwe :)
Violetta-Dziękuje Alex :) Jesteś kochany :)
Alex-Dobrze to chodźmy już do Studia bo zaraz zajęcia :)
Violetta-Ja mam za godzinę :) Teraz zajmę się piosenką od wczoraj chodzą mi słowa po głowie :)
Alex-A masz może gitarę ?
Violetta-Mam :D A co ?
Alex-Mogłabyś zagrać na gitarze ?
Violetta-Wiesz mogłabym ale nie umiem :/
Alex-Nie umiesz ? Chodź pokaże Ci :) To na prawdę łatwe trzeba tylko opanować ^_^
Violetta-No to masz gitarę i co teraz ? :D
Alex-Połóż tutaj palce i sprawdzaj głos strun i stwórz melodię :)

Violetta-I dobrze mi idzie ? ^_^
Alex-Ej świetnie :D Serio nigdy wcześniej nie grałaś ?
Violetta-No nie :) Ale nie sądziłam,że to takie fajne <3 Super dziękuje zaśpiewam Ci co mi chodzi po głowie to o marzeniach <3 :)
Alex-Dobrze pokarz co to ^_^ Masz piękny głos lubię go słuchać,dobrze śpiewaj ^_^

I nigdy nie zapomnij aby marzyć
I nigdy nie zapomnij aby wierzyć
Rzeczy się zmieniają 
A wszystko zależy od Ciebie,
I nigdy nie zapomnij aby marzyć
I nigdy nie zapomnij aby wierzyć
Rzeczy się zmieniają 
A wszystko zależy od Ciebie.
 
 



 

 

1 komentarz:

  1. Czyżby nowa para , Alex + Violetta. hmm fajnie by było żeby Violetta była przez kilka dosłownie kilka rozdziałów z Alexem , żeby się oś działo :D Ps. jestem za Leonettą i zawsze za nią będę ♥

    OdpowiedzUsuń