czwartek, 29 maja 2014

Violetta 3 rozdział 24 Bo w tym miejsu dzieją się magiczne rzeczy ♥

Postanowiłam,że pójdę poszukać Leona chciałabym  nim porozmawiać o piosence <3  Widziałam go jak pije wodę podeszłam do niego

Leon-Cześć kochanie <3 To z piosenką nam pójdzie dobrze wogóle się nie stresuj niczym jak chcesz po lekcjach  możemy mus zę się zająć swoją piosenką i szczerze to mam chyba ją już w głowie :) I jeszcze musimy napisać kawałek nasz wspólny kawałek z Ludmiłą wiesz mam pomysł my zaśpiewamy swoje zwrotki i ty nagle tak wejdziesz niespodziewanie i zaczniesz śpiewać ^_^
Leon-to będzie dobry pomysł <3
Violetta-Okej to ja lecę mamy jeszcze sporo pracy więc pa <3 Widzimy się potem <3

Ludmiła-Violu chodź zajmiemy się może kawałkiem mam super pomysł na muzykę ^_^
Violetta-A ja na słowa przyszedł mi pomysł to chodź zajmiemy się nią teraz ^_^ Mam pomysł,że Leon wejdzie tak w środek piosenki i zacznie śpiewać a my napiszemy teraz nasze zwrotki ^_^ Co ty na to ? :D

Ludmiła-No weź nie gadaj super pomysł chodź,to dajesz ^_^




Tu nie chodzi o pieniądze
Nie potrzebujemy waszych pieniędzy
Po prostu chcemy, by świat tańczył,
Zapomnij o metkach.

Nie ma zmiany.
Nie ma obwiniania.
Chcemy, żeby świat tańczył.


Ludmiła-No weź świetne ^_^ Musimy teraz dalej napisać tekst potem Leonowi pokarzemy tekst i on dopracuje swoje wejście i będziemy mieć naszą piosenkę ^_^
Violetta-Tak zrobimy :D Heh super pierwszy taki występ w tym roku ^_^
Ludmiła-Więc musimy pokazać w końcu to ostatni rok i chce w nim najwięcej pokazać siebie a co dalej to nie wiem :)
Violetta-Ja będę pisać piosenki,śpiewa i tańczyć i spędzę to wszystko z Leonem <3 
Ludmiła-Heh :) Fajnie wszystko się uda pamiętaj,że zawsze będę z tobą Violetta okej ja lecę mam zajęcia z Beto a wiesz to taki niby szaleniec ale wymagający :D
Violetta-Haha no pewnie leć :)
Alex-Cześć Viola masz trochę roboty na ten czas napisanie trzech piosenek :)
Violetta-Brzmi może to trochę strasznie ale to nie takie straszne,jeśli się na prawdę kocha muzykę to łatwo się takie piosenki pisze zresztą one wychodzą z siebie same :)
Alex-A zmieniając temat to w Studiu jest super fajnie tu jest inaczej niż we Francji :)
Violetta-A chodziłeś we Francji do jakieś szkoły muzycznej ? 
Alex-Tak :) To była super szkoła ale postanowiłem zrobić zmianę w życiu zacząć nowy krok,wszystko od nowa nowe,poznać kogoś :)
Violetta-I co znalazłeś kogoś ?
Alex-Zaprzyjaźniłem się z Maxim fajny jest lubi muzykę,szczególnie lubi rap :D
Violetta-Heh to cały on ^_^
Alex-A jak ci idzie z finałową piosenką ?
Violetta-Mogę ją od razu napisać dla mnie muzyka to wyrażenie słów w piosence bardzo w pięknym uczuciu można to wyrazić <3
Alex-Masz ładny uśmiech nigdy takiego nie widziałem :)
Violetta-Wiesz co Leon pewnie na mnie czeka musimy zająć się naszą piosenką :) <3
Alex-Okej rozumiem cześć :) Dzięki za rozmowę Violetta :)

Alex to fajny chłopak taki przyjacielski i zawsze wysłucha fajnie jest mieć takiego kolegę idę szukać Leona bo tęsknie za nim.. <3 
Violetta-Camila nie widziałaś może Leona ? 
Camila-Nie Violu :/ Może Francesa będzie wiedziała jest w sali od muzyki :D
Violetta-Dzięki Cami :D

Violetta-Mam Cię Francesca widziałaś może Leona ?
Francesca-Nie a czemu go szukasz ? 
Violetta-Chciałabym z nim zacząć pisać piosenkę <3 A nie mogę go znaleźć :/
Francesca-Kurde Violu nie wiem może ktoś inny go widział popytaj jeszcze innych :)
Violetta-To Hej ^_^

Diego-Cześć Violetta szukasz kogoś ? Bo chodzisz zagotowana i pytasz wszystkich o coś ? 
Violetta-Normalnie bym Ci nic nie powiedziała ale szukam Leona,widziałeś go ?
Diego-Tak,jakieś 20 minut temu wyszedł ze Studia z gitarą :)
Violetta-Dzięki Diego :) Pa muszę lecieć :)

Wybiegłam ze Studia już tęskniłam za Leonem pobiegłam do znajomego naszego miejsca,w którym zdarzają się magiczne rzeczy <3 Postanowiłam,że usiądę na ławce siedziałam i powiedziałam szeptem "Kocham Cię Leon" i nagle usłyszałam głos
Leon-Ja też Cię kocham <3 Wiesz byłem tutaj i chodziłem w kółko i w kółko myśląc o tobie i wpadły mi do głowy słowa do naszej piosenki chcesz posłuchać ? <3
Violetta-Poczekaj <3 Ja w drodze do tego miejsca też wpadły mi słowa piosenki posłuchaj 
<3 
Już przeżyłam tę scenę
 I z wielką przykrością mówię ci nie, ze mną nie
 Dałam, co mogłam, ale w połowie drzwi moje serce zostało



2 komentarze:

  1. Superr ! Extra blog !! Mój ulubiony :) . Napisz następny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje staram się by był najlepszy ^_^ I piszę z własnych pomysłów mam w zeszycie rozdziały ponapisywane :) Dziękuje jeszcze raz za komentarz :D Może dziś dodam lub jutro ^_^

      Usuń